איך עושים הגהה לעבודות אקדמיות?

איך עושים הגהה לעבודות אקדמיות?

דבר ראשון, מה זה בכלל הגהה?

אז למען כל מי שלא יודע או יודע ולא בטוח בפירוש הביטוי הגהה לשונית בוא נעשה סדר בכך שראשית אסביר מה זה לפני האיך. הגהה באה לבצעה תיקון של טקסט כתוב או תוכן במטרה שהתוכן הכתוב יהיה חסר שגיאות כגון שגיאות כתיב, טעויות דפוס ועוד. הגהה הינה שלב אחרון לפני שנוציא לאור את התוכן הכתוב שיהיה ראוי לפרסום כתוב וקריא בצורה נכונה כפי שצריך מבחינה לשונית ותוכנית.

איך עושים הגהה כמו שצריך לעבודות אקדמיות?

כפי שציינת בתחילתו של המאמר ההגהה הינה השלב האחרון בתהליך הוצאת תוכן כתוב מכל סוג לאור, זאת אומרת שרק כאשר הכל כתוב ומוסדר נתחיל לבצעה הגהה לטקסט בכדי שיהיה מוכן באופן סופי. ההגהה מתחילה בכך שנקרא שוב את כל הטסקט מתחילתו ועד סופו בצורה קפדנית ומעמיקה לאט לאט ורצוי ללא כל הסחות דעת מסביב בכדי שבאמת ניהיה מרוכזים וננסה לאתר את הטעיות ולתקן אותם מיידית.

מה עושים לאחר הגהה הראשונית?

לאחר הגהה הראשונית שביצענו לעבודה עלינו לעשות זאת שוב מהתחלה ושוב לא בצורת ריפרוף על הטקסט אלה בצורה קפדנית, מעמיקה ובסבלנות מומלץ לקחת מנוחה קטנה מהפעם הראשונה לשניה בכדי להיות במקסימום ריכוז. מה ששונה בההגה השניה מהראשונה זה שהפעם עלינו לעשות את זה בקול רם ולראות שלא רק שזה מסודר מבחינת איך שכתוב הטקסט אלה שבטקסט מסודר גם מבחינת קריאתו ולראות שאנו הוגים נכון את המילים ושהם מסתדרים לנו תחבירית בשלב הזה מומלץ להקריא את העודה לחבר או כל אדם אחר שיכול לתת לכם חוות דעת ולו הכי פשוטה לגבי הטקסט ובנוסף לתת לו לקרוא אותה מסיבה שאולי יתקל בטעות שאנו לא שמנו לב אליה ובכך לסייע לכם בסיום העבודה.

בשלב האחרון נדפיס את הטקסט ונגיש את העבודה.

צרו קשר לקבלת שירותי עריכה לשונית והגהה

Uncategorized כללי כתיבת עבודות אקדמיות לימודים בחו"ל קורסים שיטות לימוד
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חטיפי חלבון – יעילים או מיותרים
רוצים לקנות חטיפי חלבון כדי לשפר את שגרת הבריאות והכושר שלכם ואינכם בטוחים אם יהיה מדובר בהחלטה חכמה...
קרא עוד »
יונ 08, 2021
שולחן למחשב – 5 דגשים חשובים
שולחן למחשב הוא אחד הרהיטים השימושיים מאוד בכל בית, משרד ובית עסק. כי כל כך הרבה שעות במהלך היום אנחנו...
קרא עוד »
ינו 25, 2020
קורס קידום אתרים
קורס SEO הוא דוגמה טובה למשימת כתיבת תוכן. הקורס עוסק בקידום אתרים והמאמר ייכתב על ידי מומחה קידום...
קרא עוד »
נוב 08, 2022