פרסום ספרים באמזון – איך זה עובד?

פרסום ספרים באמזון – איך זה עובד?

אמזון נחשבת היום לחנות הספרים הגדולה והמוכרת ביותר בעולם. לא מעט סופרים בוחרים למכור דרכה את הספרים שלהם, היות ומדובר על אחת הפלטפורמות המוכרות והמוצלחות ביותר בשוק. ניתן למכור דרכה ספרים לכל רחבי העולם, כאשר ספרים דיגיטליים נחשבים לפופולאריים ונפוצים במיוחד. אין שום צורך להתעסק עם הדואר או עם שירות שליחויות, היות ועותק דיגיטאלי של הספר מגיע באופן ישיר למייל של הלקוח. עם זאת, עדיין מומלץ לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה, שתוכל לסייע לקידום של הספר באמזון והתאמתו למדינות שונות. חברה מסוג זה תוכל לתרגם עבורכם את הספר לשפות שונות, לקדם אותו בהתאם לנורמות הנהוגות במדינות השונות וכמובן לספק תמלוגים נאים באופן שוטף.

פרסום ספרים באמזון – נקודות חיוניות שחשוב להכיר

קודם כל, כאשר מדובר על פרסום ספרים באמזון כדאי לדעת כי ניתן לפרסם ספרים באמצעות קמפיינים ייחודיים של "ימי חינם" או לחילופין, קמפיינים של "ימי מבצע". כמו כן, כדאי להשקיע במודעות ממומנות הן באמזון והן ברשתות החברתיות השונות. חברה מקצועית ומנוסה שמתמחה בתחום, יודעת בדיוק כיצד לפרסם את הספרים וכיצד לקדם אותם, במטרה להפיק את התוצאות הטובות ביותר. כדאי לזכור כי האלגוריתם של אמזון ושל הרשתות החברתיות משתנה בתדירות גבוהה, לכן חשוב לעקוב אחריו ולדעת כיצד להתאים את הקמפיין שלכם.

אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסם את הספר באמזון, היא באמצעות קמפיין "ימי חינם". מדובר על קמפיין של 5 ימים בהם ניתן להוריד את הספר בחינם. בצורה כזו, אמזון יכולה לשפר את הדירוג של הספר, בהתאם לכמות ההורדות שלו. ככל שהדירוג יהיה גבוה יותר, כך החשיפה לספר תגדל. כמו כן, קמפיין "ימי מבצע" בהם הספר נמכר במחיר נמוך, מאפשר לשמור על הדירוג החיובי, ובכך להגדיל עוד יותר את החשיפה לספר.

קראו גם: מהו ebook