איפה לומדים להיות שחקני רחוב?

שחקני רחוב נמצאים בקשר ישיר עם הקהל כאשר הם מופיעים בפני אנשים בפארקים, גינות ציבוריות, רחובות ושווקים. תמצאו אותם גם מעברי החצייה עם להטוטים שונים ותרומות הנאספות לתוך כובע. מגוון האפשרויות רחב מאוד ולכישורי המשחק יש שימוש נרחב גם בתור תחביב וגם להנאה וכיף ואירועים חברתיים ומשפחתיים. כדי להפוך לשחקני רחוב יש צורך במיומנויות מיוחדות, אותן רוכשים בקורסים מקצועיים ממדריכים מוסמכים. אפשרויות התעסוקה כוללות גם הופעות באירועים רשמיים כמו פסטיבלי חוצות, ימי הולדת ואירועים שונים באוויר הפתוח. כישורי המשחק ישרתו אתכם גם בתחומים אחרים בחיים כמו שיווק וחינוך, ולכן הם נחוצים גם למי שאינו מתכוון לנסות את מזלו כשחקן רחוב. 

בחירת מקום הלימודים

לפני ההחלטה על לימודי משחק לצורך הכשרה כשחקני רחוב – עליכם להיות בטוחים שיש לכם מוטיבציה רבה לכך ואתם מסוגלים ורוצים להשקיע מזמנכם ומכספכם כדי להגיע ליעד. רצוי שמקום הלימודים יהיה קרוב ככל האפשר לכתובת המגורים, וזאת כדי להימנע מפקקים ובעיות חנייה עד כמה שניתן. כדאי לבדוק מספר מוסדות ולקבוע פגישות אישיות ורק אז לקבל את החחלטה הסופית. כל מוסד לימודים מציע מספר אפשרויות ולפני ההרשמה עליכם להיות משוכנעים שאתם אכן מעוניינים בלימודי תיאטרון רחוב. כמו כן עליכם להיות כשירים לכך מבחינה רפואית, וזאת מאחר שהמיומנויות הנדרשות כוללות גמישות וזריזות וכן יכולת לרחף ולבצע תרגילים באוויר.

איתור שוק למופעי חוצות

הפרנסה שמחכה לשחקני רחוב תלויה גם ביכולתם למצוא שוק מתאים לכך ולקבל פניות כדי שיופיעו באירועים פתוחים לקהל או אירועים מיוחדים מופעי חוצות, אירועי חבורת וכו'. לכן יצירת קשרים וחיפוש מתמיד אחרי אירועי חוצות הם המפתח כאשר על הפרק עומדת שאלת התועלת הכלכלית.
מוזמנים לפנות אל איתמר שחקנים כדי לברר פרטים נוספים אודות לימודי תיאטרון רחוב!

Uncategorized כללי כתיבת עבודות אקדמיות לימודים בחו"ל קורסים שיטות לימוד
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו קורס אקסל – מה לומדים בקורס זה
אין ספק שאחת התוכנות הכי חשובות לשימוש משרדי ובכלל, זו תוכנת אקסל אשר שייכת לקבוצת התוכנות של אופיס....
קרא עוד »
דצמ 02, 2019
סבון טבעי – איך זה עובד?
סבון טבעי הוא לא רק סבון. זהו מוצר המשתמש במרכיבים טבעיים לניקוי הגוף והעור שלנו. יש לו הרבה יתרונות...
קרא עוד »
מרץ 31, 2023
מה לומדים בקורס להדרכת מטפלים צ'י קונג
התרבות הסינית מביאה עמה לא מעט שיטות טיפול אשר מטרתן היא להגיע לאיזון בין הגוף לנפש. שיטות טיפול אלו,...
קרא עוד »
ינו 08, 2019