דגשים לכתיבת סמינריון בכלכלה

סמינריון בכלכלה

המאמר באדיבות https://www.acms.co.il

עברתם לא מעט קורסים במיקרו כלכלה, במקרו כלכלה, כלכלת ישראל, מדיניות מוניטרית וכן הלאה. כאשר הבסיס שלכם בכלכלה די מוצק, תתבקשו להכין סמינריון בכלכלה. זו לא עבודה שמכינים בין לילה. הדגשים הבאים יעזרו לכם לכתוב את הסמינריון בצורה מקיפה ומעמיקה יותר. 

כך תבחרו נושא לסמינריון בכלכלה 

דרך טובה מאוד לבחור נושא לכתיבת סמינריון בכלכלה תהיה להתבסס על הקורס שהכי אהבתם. אם אהבתם קורס בכלכלת עבודה, למשל, בחרו נושא שבו דנתם בקורס ופתחו אותו. אם התחברתם לקורס בתורת המשחקים והקשר עם כלכלה מודרנית, תוכלו לפתח את הנושא בצורה מעניינת ומקורית. 

בחרו מקורות מידע מגוונים 

לא בטוח שתוכלו להסתמך רק על מקורות מידע בעברית כדי לפתח את הנושא שבו בחרתם. השתדלו לבחור מקורות מדע מגוונים ולא פחות חשוב – עדכניים. במידת האפשר, שלבו ציטוטים ומראי מקום כבר בתחילת העבודה. מקורות מגוונים יוסיפו עומק ויעזרו לכם להגיע לתובנות ולמסקנות ראויות. 

לפני הכתיבה, סכמו 

רק מעטים מצליחים לקרוא את כל מקורות המידע ואז פשוט יושבים וכותבים. מיומנות של כתיבה אקדמאית זו מיומנות נרכשת ונבנית. סמינריון בכלכלה הרבה יותר קל לכתוב תוך כדי סיכום של החומרים. בחרו תת נושא, קראו חומרים רלוונטיים וסכמו. הערות שיעזרו לפרקים או לתת נושא אחר, כתבו בצד. 

לפני ההגשה, עושים הגהה

לחלק מהסטודנטים זה מובן מאליו, לאחרים לא. אחרי שהשקעתם, טרחתם, אספתם חומרים, סיכמתם וכתבתם, אל תמהרו להגיש. הקדישו זמן נוסף על מנת לבצע הגהה ועריכה. אם מתאפשר, תנו למישהו נוסף לקרוא את העבודה. היעזרו בהערות כדי להבין אם יש קטעים פחות ברורים או לא מסודרים. תתפלאו לגלות עד כמה תיקונים קטנים ותוספות ישפרו את העבודה כולה. 

Uncategorized כללי כתיבת עבודות אקדמיות לימודים בחו"ל קורסים שיטות לימוד
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שילוב סלעי בזלת בגינה
אין ספק כי שילוב סלעי בזלת בגינה יכול להוסיף חן וטבעיות לתחושה ולמראה הכללי של הגינה. שילוב סלעי בזלת...
קרא עוד »
ינו 19, 2024
קורס טיפוס צוקים – לאמיצים בלבד או לכל אחד?
טיפוס צוקים נתפס לעתים קרובות כפעילות עבור אמיצים והרפתקנים בלבד. עם זאת, עם הפופולריות הגוברת של...
קרא עוד »
יונ 10, 2023
בחירת מסלול המשכנתא הנכון: הדרך שלך לבעלות על דירה
בתחום הנדל"ן והמימון האישי, אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר שתקבלו היא בחירת מסלול המשכנתא הנכון. המסע...
קרא עוד »
דצמ 23, 2023