הדרכת מכירות ושירות לקוחות – הרצאות סדנאות וקורסים

אנו מתמקדים בהדרכת מכירות ושירות לקוחות – מעניקים הרצאות סדנאות וקורסים לשיפור מערכי מכירות, מוקדים ומערכי שירות לקוחות. קורסי מכירות סדנאות וההרצאות השראה שלנו באים להציג תהליכים לשיפור מכירות ושירות ללקוחות בקרב חברות ועסקים המבינים שמכירות ולקוחות הם מנועי צמיחה חשובים ביותר. 

בתוכניות הכשרה בקורסים ובסדנאות המכירה והשירות אנו מבקשים להציע מתכון לשיפור. אנו מבקשים ראשית לאתגר אותך כמנכ"ל וכבעלים לענות על השאלה הבאה: "מהי הצלחה בעבורך בתפעול יעיל יותר של מערכי השירות ללקוחות אצלך בארגון? מהי הצלחה בעבורך כבעלים וכמנכ"ל בכל מה שקשור בהיבט של שיפור מערכי מכירות השטח והמכירות טלפוניות"? אנו מתמחים בשיפור ביצועים בקרב מערכי מכירות ושירות לקוחות.

מכירות ושירות לקוחות כמנועי צמיחה בשווקים תחרותיים 

אנו מאמינים כי תחום השירות ללקוחות ותחום המכירות כיום מהווים את בסיס ההצלחה של כל חברה או עסק בינוני או קטן. לכן אנו בטוחים כי תסכימו איתנו שהדרכת מכירות ושירות לקוחות באמצעות הרצאות סדנאות וקורסים עשויים להיות נחוצים ונדרשים בקרב חברות ועסקים המבקשים להמשיך ולצמוח. אין זה סוד כי ללא מערכי מכירות סופר מקצועיים וללא מערכי שירות לקוחות מצטיינים אין סיכוי רב לעסקים לשרוד את התחרות הגואה. יהיה קשה לשרוד את המשברים העסקיים שפעמים מגיעים ללא כל התראה מוקדמת. דעו כי המכירות והשירות ללקוח חשובים כיום, בעשור השלישי של המאה ה- 21 המאופיין בתחרות עזה ובמשברים כלל עולמיים. 

האם אנשי המכירות והשירות לקוחות אצלך מיומנים מספיק? 

בואו ונחשוב מה באמת  מאפיין אנשי מכירות ושירות מעולים? לפני כל החלטה להתנעת תהליכי העצמה והדרכה  לצוות שלך נבצע ראיונות עומק ואפיון מצב קיים עם מדגם מנהלים ועובדים בתחום המכירות והשירות ללקוחות אצלך בארגון. רק לאחר מכן נוכל להציג מתווה לשיפור. נוכל לעשות זאת באמצעות קורס מכירות? סדנת מכירות אקטיבית הכוללת ליווי שטח. את תהליכי העצמה נוכל לגוון בהרצאות, ימי העיון ובסדנאות. 

הרצאות סדנאות וקורסים במכירות ושירות לקוחות מביאים לשיפור חד בביצועים 

במסגרת הקורסים והסדנאות נביא לשיפור גם אצל אנשי מכירות איכותיים ומקצועיים וגם אצל אנשי תמיכה ושירות ללקוחות. דעו כי מי שלא לומד דורך במקום ואחרי תקופה נסוג אחורה כי האחרים מתקדמים. אנשי מכירות ושירות לקוחות מחויבים להיות אופטימיים, תקשורתיים, בעלי חשיבה חיובית. הם חייבים להיות מכווני מטרה ובעלי יכולת הנעה עצמית ובעיקר יכולת לקום מהר מכישלונות ולא פחות חשוב בעלי יכולת למידה ושיפור מתמיד. 

הרצאות סדנאות וקורסים לצוותי מכירות, מוקדים ומערכי שירות לקוחות 

כחברה לייעוץ ארגוני הפועלת מאז 2006, אנו מתמחים בהדרכת אנשי מכירות ואנשי מערך שירות הלקוחות. אנו דואגים לשיפור ביצועים בקרב מערכי מכירות וותיקים. מביאים לשיפור בקרב מוקדי מכירות ושירות לקוחות המבקשים להתמקצע ולהשתפר. אנו עושים זאת בהצלחה רבה באמצעות קורס מכירות, סדנת מכירות עדכניים ומותאמים לצרכים של המשתתפים. על פי הניסיון שצברנו, הדרך הנכונה והמומלצת להתחיל בתהליכים – פעמים מתחילה בקיום מספר הרצאות השראה לצוותי המכירות והשירות בחברה. היתרון המרכזי שלנו מתמקד בכך שגדלו וצמחנו מתוך עולם המכירות. כיועצים העוסקים בהעצמה והכשרה, יש לנו היכרות מעמיקה ואינטימית עם התחושות הרגשות והקשיים לבצע מכירות איכותיות ולשרוד שנים בתחומי המכירות והשירות ללקוחות. 

האם נדרשים כלים עדכניים לשיפור מכירות ושירות?

אין זה סוד כי האתגרים בעולם העסקי כיום מחייבים חברות וארגונים להתמקצע ולשפר ביצועים כמעט בכל התחומים. עולם המכירות והשירות ללקוחות הינם התחומים הכי חשובים להמשך הצמיחה. אנו מציעים גם לך כמנכ"ל לבחור יום עיון, או הרצאה לריענון החשיבות של הנושא בקרב מנהליך ועובדיך. אנו מציעים מגוון רחב של הרצאות ו/או תוכניות ההדרכה לשיפור מערכי המכירות

מהי התועלת בעבורך כמנכ"ל?

לחברות המחליטות להתניע קורס או סדנת מכירות או שירות לקוחות אנו מעניקים למשתתפים כלים ומיומנויות בשיפור ההבנה של כלל התהליך. הן תהליך המכירה והן תהליך השירות ללקוחות. אנו דואגים לשפר את מיומנויות ניהול משא ומתן בתהליכי המכירה, מעניקים כלים לאנשי ומנהלי מחלקות השירות ללקוחות כך שיצליחו להקטין את אחוזי הנטישה ויעלו את אחוז הלקוחות המרוצים. למשתתפים בקורס המכירות אנו מעניקים כלים עדכניים לשימור לקוחות ומכירות המשך.

מכירות ושירות לקוחות – קורסים סדנאות והרצאות המותאמות לעולם התוכן שלכם.

אנו מציעים מגוון רחב של קורסים, סדנאות, ימי עיון, והרצאות סדנאות העוסקים בתחום החשוב של שיפור מערכי מכירות והגדלת אחוזי בסגירה. שיפור במערכי השירות ללקוחות והמוקדים. כל תהליכי ההדרכה והעצמה והרצאות עדכניות לפיכך עשויות לעניין את ההנהלות והמנכ"לים בחברות ובעסקים משפחתיים גדולים המבקשים לבצע שיפור מהיר בתחומים החשובים האלה. 

דעו כי תמיד נכון להתחיל בהרצאות השראה שלאחריהן מתאים להתניע תהליכי הדרכה לעובדים ולמנהלים העוסקים במכירות או בשירות ללקוחות כמקצוע ודרך חיים. אנו מקיימים את הקורסים והסדנאות ואת ההרצאות והסמינרים בתחומי שיפור מערכי מכירות ושירות בכל פורום שיידרש ובכל מקום בארץ. 

מתאימים את קורס המכירות או סדנת השירות לצרכים שלך.

חברים, בואו לבדוק מה עשויה להיות ההרצאה הכי מתאימה בעבורכם? מה עשוי להיות הקורס מכירות או סדנת השירות הכי מתאימים  בנושא שיפור מערכי מכירות ושירות ללקוחות גם אצלך בארגון? היה ומתלבט מה נכון בעבורך? מה עשוי להביא להכי הרבה תוצאות? צור איתי קשר – נשמח להציג בפניך את המגוון המלא. היה ונצטרך נשמח לבנות בעבורך הרצאה או קורס מכירות או סדנת שירות לקוחות מותאמים בדיוק לצרכים שתציג בפנינו. אנא, פנה ישירות אלי למשה גרימברג: 0544814332 או שלח מייל אישי אלי:  abc@nuhul4u.co.il  

המחברים:  עדן החיפאית ומשה הגלילי

Uncategorized כללי כתיבת עבודות אקדמיות לימודים בחו"ל קורסים שיטות לימוד
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי ללמוד בבית ספר ליזמות
בתי ספר ליזמות הופכים לאופציה פופולרית עבור בעלי עסקים שרוצים ללמוד ניהול עסקי כדי לקבל את...
קרא עוד »
ינו 31, 2023
באיזה קורס אפשר ללמוד איפור אישי
אחד התחומים הפופולאריים ביותר במקצועות היופי, ללא צל של ספק, הוא תחום האיפור. הרבה מאוד נשים וגברים,...
קרא עוד »
אפר 21, 2021
איך שרת vps מגן על העסק שלכם
תחילה בואו ננסה להבין מה זה שרת VPS? שרת VPS הינו מושג מוכר מאוד בקרב כל מי שמתעסק בטכנולוגיה, אך לאחרונה,...
קרא עוד »
ינו 24, 2022